Βαση της ισχυουσας Ελληνικης Νομοθεσιας επιτρεπεται η υγραεριοκινηση καθε τυπου οχηματος. Αυτο δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν
ανευθυνοι επαγγελματιες, οι οποιοι προκειμενου να πιασουν την ταση της
αγορας, εγκα- θιστουν προϊοντα αμφιβολου ποιοτητας με λαθος τροπο.
Γι αυτους τους λογους λοιπον, κι επειδη η ασφαλεια προεχει, θα πρεπει να προσεχουμε τα εξης:
Γι αυτους τους λογους λοιπον, κι επειδη η ασφαλεια προεχει, θα πρεπει να προσεχουμε τα εξης:
- Η μετατροπη να γινει σε συνεργειο αμιγους τοποθετησης, συντηρησης και επισκευης συσκευων αεριου.
- Τα εξαρτηματα που θα χρησιμοποιηθουν να πληρουν απαραιτητως τις ευρωπαϊκες προδιαγραφες (ζηταμε παντα τα αντιστοιχα πιστοποιητικα).
- Η μετατροπη να γινει απο μηχανικο με νομιμη αδεια ασκησεως επαγγελματος και ειδικοτητα τεχνιτη συστηματων υγραεριου.
- Να λαβουμε οπωσδηποτε απο το μηχανικο (ειναι υποχρεωμενος να μας δωσει) αντιγραφο υπευθυνης δηλωσης του Ν.1599/1986, με την οποια ενημερωνει το Κ.Τ.Ε.Ο. πως η διασκευη εγινε συμφωνα με τις προϋποθεσεις του ΥΜΕ.
- Να επισκεφθουμε Κ.Τ.Ε.Ο. (ιδιωτικο ή δημοσιο ) για να περασει το αυτοκινητο απο τεχνικο ελεγχο.
- Να συμπληρωθει στην αδεια κυκλοφοριας η χρηση υγραεριου ως καυσιμου κινησης.