Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Υγραεριο και Οικονομια

Λογω της διαφορας στην τιμη μεταξυ του υγραεριου και της βενζινης, ειναι εμφανες οτι το κερδος για το χρηστη υγραεριου ειναι σημαντικο (σε οτι αφορα τη μεγαλυτερη καταναλωση που απαιτει το υγραεριο σε σχεση με την αμολυβδη, ισχυει οτι ειναι της ταξης του10% οποτε πρακτικα δεν εχει ιδιαιτερη οικονομικη επιβαρυνση στο κερδος).

Απο διαφορες μελετες λοιπον, εχει υπολογιστει οτι το μεσο κερδος ειναι της ταξης του 45 με 50%.  Αν θελουμε να το εξετασουμε και αριθμητικα, ενας οδηγος που διανυει 15.000χλμ ανα ετος κερδιζει περιπου 1.500 ευρω!

Εδω ειναι εμφανες και το οφελος για τους επαγγελματιες καθως και για οσους διαθετουν στολους οχηματων. Ιδιως για τη δευτερη κατηγορια, επιπλεον οφελος προκυπτει και απο τα εξοδα μετατροπης, μιας που τα συνεργεια συνηθως κανουν πολυ καλυτερες τιμες για μαζικες μετατροπες. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου